FAQ - Consultour - specialista na Itálii

FAQ

Odpovídáme na nejčastější dotazy našich klientů:

  • Je Vaše cestovní kancelář pojištěna proti úpadku?
Ano, můžete si ověřit zde.
  • Je v místě pobytu delegát?
Delegát obvykle není na místě pobytu, pokud není uvedeno jinak v popise ubytování.
  • Pokud dojde během pobytu k problému na koho se mám obrátit?
Máme asistenční službu na mobilním telefonu v ČR v den příjezdu a ve všední dny.
  • Jak dlouho je platná předběžná rezervace (opce)?
Obvykle 48 hodin, ale záleží na tom, kolik dní před odjezdem je pobyt rezervován.
  • Jak dlouho před odjezdem obdržíme cestovní pokyny?
5 až 7 dní před odjezdem elektronicky.
  • Je možné vzít s sebou na dovolenou psa?
U vybraných ubytovacích zařízení ano, tato informace je vždy uvedena v popise. Vždy je nutné předem ověřit možnost vzít si s sebou pejska.
  • Kdy je potřeba zájezd zaplatit?
Záloha 50% se hradí při uzavření smlouvy o zájezdu, zbylých 50% nejdéle 30 dní před odjezdem.
Pokud se zájezd kupuje méně než 30 dní před nástupem na ubytování, hradí se celá cena zájezdu.
  • Nabízíte ubytování pouze na 7 nocí, nebo je možné i zkrácených nebo prodloužených pobytů?
Zkrácené pobyty jsou vždy na vyžádání, většinou jsou pobyty na méně nocí možné mimo hlavní sezonu.
  • Nabízíte i zájezdy s autobusovou dopravou? Jaká je cena za dopravu? Jaké jsou nástupní místa?
Autobusová doprava pouze k letním zájezdům, Lago di Garda jen vlastní dopravou.
  • Mám možnost proplacení pobytu přes FKSP. Je to u Vás možné?
Ano je to možné.
  • Mohu při koupi zájezdu u Vás uplatnit poukázky (např. Flexi Pass)?
Bohužel poukázky nebereme. Ale je možné využít cafeterie Benefit Plus. Tato možnost platí pouze při koupi zájezdu přímo přes naší CK, nikoliv přes cestovní agentury.
  • Je možné zájezd zaplatit převodem?
Ano.
  • Co je to plážový servis?
Plážový servis je slunečník + 2 lehátka nebo lehátko a plážové křeslo.
  • Kde všude se platí pobytová taxa? Kolik eur se platí za pobytovou taxu?
Pobytová taxa se platí již ve většině italských měst a letovisek, ceny se liší, od 0,50 € - 3 €/osoba/den.
  • Jaký je rozdíl mezi studiem, apartmánem a hotelovým pokojem?
Apartmán - s kuchyňským koutem, vlastním sociálním zařízením.
Hotelový pokoj - bez kuchyňského koutu, s vlastním sociálním zařízením a stravování je v hotelové restauraci.
  • Co je to mono, bilo, trilo,…?
MONO - jedna obytná místnost s prostorem na spaní a kuchyňským koutem
BILO – obytná místnost s kuchyňským koutem, ložnice
TRILO – obytná místnost s kuchyňským koutem, 2 ložnice
  • Je v apartmánech povlečení a ručníky?
Je vždy napsáno u konkrétních ubytování, zda je v ceně či nikoliv
  • Kdy začínají lastminutové nabídky?
Většinou týden před odjezdem na zájezd, v některých případech i dříve.
  • Lze u Vás zakoupit dárkový poukaz?
Ano, na všechny pobyty
  • Co se stane, pokud se nebudu moct zájezdu zúčastnit?
Bude třeba zájezd stornovat, anebo sehnat náhradníka.
  • Kdy je možné se první den ubytovat a kdy je třeba poslední den opustit ubytování?
Obvykle po 16 hodině, odjezd z ubytování probíhá cca do 10.00 ráno.
  • Stačí mi k vycestování pouze občanský průkaz?
Do Itálie stačí občanský průkaz, mimo Livigno - tam musíte mít buď pas nebo OP s biometrickými prvky.
  • Kdy začíná stravování v hotelu?
V den příjezdu večeří, pokud se jedná o polopenzi.
  • Je možné vybrat si místo v autobusu?
Záleží na partnerské dopravní firmě, která autobusovou dopravu zařizuje, tato služba je vždy na vyžádání.
  • Co je polopenze, jsou v ní zahrnuty nápoje?
Snídaně formou bufetu, včetně nápojů, večeře obvykle výběr z menu, bez nápojů - klienti si hradí sami.
  • Co vše obsahuje program all inclusive?
Záleží na konkrétním hotelu – obvykle snídaně, obědy, večeře, svačiny, nealkoholické nápoje a alkoholické nápoje místní výroby, káva a čaj. Najdete vždy u popisu daného hotelu.
  • Co znamená kontinentální snídaně?
Pečivo, máslo, marmeláda, káva, čaj.
  • Musím mít na zájezd sjednané cestovní pojištění?
Cestovní pojištění není povinné, avšak ho doporučujeme, naše nabídka cestovního pojištění Axa zde.
  • Je pro dítě na druhém lůžku v hotelu nějaká sleva?
Na prvním a druhém lůžku se vždy platí plná cena bez ohledu na věk.
Nenašli jste odpověď na svou otázku? Kontaktujte nás na emailu nebo telefonem, viz. kontakty.

Newsletter

Buďte vždy informováni o akcích, slevách a novinkách z naší cestovní kanceláře